Gekortwiekt Debora Elisabeth

 

Wat tof dat ik mijn eerste bericht met de recensie van dit boek kan beginnen!

Gekortwiekt Debora Elisabeth.

E-book 80 bladzijdes.

 

Voor de zoveelste keer zoek ik hem, mijn Abbadon. Ik haal hem in en sla mijn armen om zijn hals. Ik vind zijn ogen en zoek naar zijn ziel. ‘Alsjeblieft, Ab. Ik hou van je dat weet je toch?

 

Brian is een lieve jongen, hij is behoorlijk hartbroken nadat zijn relatie met Tara niet goed is verlopen. Dan komen er een nieuwe jongen en meisje op school. Ab is een aantrekkelijke jongen die nogal bruut overkomt, Ava is daarentegen heel liefdevol en zachtaardig. Ze zijn zo verschillend, maar toch blijft ze in de schaduw van Ab. Brian raakt geïntrigeerd door Ava en er gebeuren dingen die hij nooit voor mogelijk had gehouden. Alles draait om liefde.

 

Het is een verhaal waarin de gebeurtenissen elkaar in rap tempo opvolgen. Debora heeft hert verhaal uit ieders oogpunt beschreven waardoor je inzicht krijg in de beleving van de hoofdpersonen. Ook kon ik me daardoor goed inleven in het verhaal. Zo blijkt al snel waarom Ab zo’n bruut is en waarom Ava geen andere keuze heeft dan bij hem te blijven. Brian vecht met zijn gevoelens voor Tara en ondertussen ook voor Ava. Het verhaal staat echt bol van Feels, een soort emotionele roalercoaster. Ze wist me echt te raken.

 

De schrijfstijl en woordkeuze van Debora maken dat je makkelijk door het verhaal heen leest. Het is een kort verhaal wat je heerlijk op een zondagmiddag uitleest. Ik heb me er goed mee vermaakt, ik bleef geboeid van begin tot eind. De cover is erg mooi, hij geeft de sfeer in het boek perfect weer!!

gekortwiekt-framed

Geef een reactie

